SİNGAPUR

TUR PAKETLERİ

Kuzeyden ve batıdan Jahore Boğazı, Doğu ve Güneyden Singapur Boğazı ile kapalı bir ülke olan Singapur, Güney Doğu Asya’nın en küçük ülkesidir ve aynı zamanda dünyanın sayılı şehir devletlerinden birisidir. Ekvatora yakınlığı sebebiyle her mevsim sıcaktır ve yılın her döneminde ziyaret edilen bir turizm merkezi haline gelmiştir. Çok uluslu yapısı ve birçok farklılığı bir arada bulundurması nedeniyle Güney Doğu Asya’nın yükselen değeridir. Singapur, gezilecek çok sayıda yer ve yapılacak bir çok aktivite imkanı sunuyor. Şehrin simgesi Merlion Heykeli, çok sayıda bahçe ve eski tapınaklar bu yerler arasında sayılabiliyor. Bunlara ek olarak Çin Mahallesi, Orchard Yolu, Gardens by The Bay ve Marina Bay gibi önemli yerler de sayılabiliyor.
Min:

5 Gece - 6 Gün
01 Mart - 30 Haziran

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.