KENYA

TUR PAKETLERİ

Kenya ya da resmî adı ile Kenya Cumhuriyeti, Afrika kıtasının doğu kısmında yer alan bir ülkedir. Başkenti, Nairobi’dir. Ülkenin sınır komşularını Etiyopya, Somali, Tanzanya, bir kısmı Victoria Gölü ile olmak üzere Uganda ve Güney Sudan oluşturmaktadır. Kenya safari denilince akla ilk gelen yerdir. Bunun haricinde derin ve zengin denizinde Scuba Diving, Masai Mara bölgesinde ise Balon Safari yapılmaktadır. Kenya hayvan popülasyonu bakımından dünyanın en zengin ülkesidir. Ülkede en eski insan fosilleri bulunmuştur. Tarih öncesi dönemlerden de dinazor kalıntıları görülmüştür. Kenya’da görülmesi gereken yerlerin başında Kuş ve Yaban hayat türlerinin koleksiyonlar halinde bir arada bulunduğu Ulusal Müze gelmektedir. Afrika kabilelerine ait bilgilerin bulunabileceği Ulusal Arşivler de oldukça ilgi gören yerler arasındadır. Genel olarak tropik bir iklimin hakim olduğu Kenya her zaman ılımandır ülkeye ziyaret için en uygun dönem Aralık, Ocak, Şubat dönemleridir. Özellikle Safari yapmak için gitmek isteyenlere; çok çeşitli hayvan türlerinin bir arada bulunduğu temmuz sonu ile ekim başı arasında ziyaret etmeleri önerilir.
Min:
Max:

DETAYLAR

Kenya Turu

Türk Hava Yolları ile 3 Gece - 4 Gün
10 Mart - 28 Kasım

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.