KARADAĞ

TUR PAKETLERİ

Karadağ, Balkanların en gözde ülkelerinden birisidir. Üstelik dünyanın en genç devletlerinden birisi. Doğusunda Arnavutluk ve Kosova, kuzeyinde Sırbistan, batısında Hırvatistan, Bosna-Hersek, güneyinde Adriyatik Denizi yer alır. Adriyatik kıyılarında eşi benzeri olmayan kumsalları, temiz denizi, yeşil ve mavinin içiçe geçtiği panoramik manzarası, denizellik ve karasallığın harmanlanmasından ortaya çıkan muhteşem doğası, biyoçeşitlilik ve endemik türler bakımından bir hayli zengin. Tarihi ve kültürel birikimi de cabası. Durmitor ve Tara Irmağı Kanyonu ile eski şehir Kotor UNESCO koruması altındadır. Macera turizminin oldukça gelişmiş olduğu ülkede kayak, bisiklet, tırmanış, yelken sörfü ve dalış gibi birçok aktiviteye de açık. Genç ruhunun dinamikliği ve hayatının baharında bir ülke, sizleri mutlu etmeye yetecek kadar güzel.
Min:
Max:

İçerik Bulunamadı

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.