İSVİÇRE

TUR PAKETLERİ

Batı Avrupa’da bulunan ülke Almanya, Fransa, İtalya ve Lıhteynştayn’la sınır komşusudur. İsviçre denize kıyısı olmayan, Alpler, İsviçre Platosu ve Jura Dağları arasında bulunan küçük bir ülkedir. Yüzölçümüne kıyasla Dünyanın en prestijli, barışçıl ve zengin ülkesidir İsviçre. Aynı zamanda Kızıl Haç’ın kurucusudur. Her yıl birçok uluslararası ticari ve siyasi organizasyona ev sahipliği yapar. Schengen Bölgesinin bir parçası olmasına karşın Avrupa Birliği Euro bölgesinin bir parçası değildir. Dil Kültür çeşitliliği olarak zengindir ve dört ana bölgeye ayrılır. Kendilerini Alplerde yaşayanlar olarak adlandırırlar. İsviçre deyince ilk akla gelen yerlerdir Alpler.. Çikolatası da en az kayak tatilleri kadar bilindik. Dünyanın en ilginç ve özgün ülkelerinden birisi hep merak konusu..
Min:
Max:

349 EUR
FIRSAT TURU
DETAYLAR

Elegant Avrupa

Türk Hava Yolları 07, 14, 21, 29 Eylül, 06, 13, 20, 27 Ekim, 03, 10, 17, 24 Kasım, 01, 08, 15 Aralık 2018, 12, 14 Ocak 2019 Hareket, 7 Gece - 8 Gün
07 Eylül - 21 Ocak

399 EUR
DETAYLAR

Elegant Avrupa Turu

Atlas Global Hava Yolları ile 04 Eylül, 02, 09, 16 Ekim 7 Gece - 8 Gün
04 Eylül - 16 Ekim

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.