HIRVATİSTAN

TUR PAKETLERİ

Hırvatistan Orta Avrupa, Balkanlar ve Akdeniz’in kesiştiği noktada; Avrupa’nın güneydoğusunda bulunmaktadır. Dubrovnik dünyada en iyi korunan Orta Çağ kentidir. 13. yy kalma Şehir Duvarları, Barok Kiliseleri, Maritime Müzesi şehrin görülmesi gereken yerlerinin başında gelir. İlk kez Orta Çağ’da bölgelere ayrılan Hırvatistan uzun yıllar devam eden savaşlar ve istilaların ardından özgürlüğüne kavuştuktan sonra : Dalmaçya , Dubrovnik , Istirya olarak 3 ana bölüme ayrılmıştır. Başkenti ve en büyük şehri Zagrep’tir. Diğer önemli kentleri arasında Osijek, Varazdin,Gospic ve Bjelovar gelmektedir. Genellikle dalmaçya kıyı tipine rastlanan ülkede 1000 kadar ada ve adacık bulunmakta ve bunların yalnızca 48’inde yerleşim vardır. Bu adalardan en sık ziyaret edilenleri Cres ve Krk’tır. Son olarak Hırvatistan’ın turizm açısından en popüler 20 ülkeden birisi olduğunu hatırlatmakta fayda var. Rotanızı yeniden gözden geçirmenin vaktidir belki...
Min:
Max:

FIRSAT TURU
DETAYLAR

Büyük Balkanlar Turu

Atlas Global Hava Yolları ile 3,6,10,13,17,20,24,27 Nisan, 1,4,8,11,15,18,22,25,29 Mayıs 7 Gece - 8 Gün
03 Nisan - 29 Mayıs

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.