FAS

TUR PAKETLERİ

Kuzey Afrika'da yaklaşık olarak 32 milyon nüfusa ve 447,000 km2 yüzölçüme sahip bir ülkedir. Başkenti Rabat ve en büyük şehri de Kazablanka'dır. Fas'ın, Atlantik Okyanusu'dan, Cebelitarık Boğazını çevreleyip Akdeniz'de son bulan uzun bir sahil şeridi vardır. Doğudan Cezayir, Kuzeyden İspanya (boğaz boyunca bir denizden bir sınır ve Ceuta ile Melilla adlarında iki küçük özerk şehir), güneyden de Moritanya ve Batı Sahra ile komşudur.
Min:
Max:

İçerik Bulunamadı

NEDEN EGZOTİK TATİL

• Balayı seyahatlerinde çiftlerin zevkine uygun planlamalar yapıyoruz.
  • Orta yaş üstü grup seyahatlerinde sizin konforunuza ve kültürel ihtiyaçlarınıza uygun gezi planlarında uzmanız.
  • Arkadaş gruplarının beklentilerine en uygun tatil rotalarını belirliyor, planlıyoruz.
  • Asya’da kalabileceğiniz tüm otel seçeneklerine yıllardır hakimiz.
  • Avrupa ülkeleri için özel gezi planları öneriyoruz.
  • Hint Okyanusunda yer alan adaları çok iyi tanıyoruz ve gezinizi en ekonomik şekilde organize ediyoruz.
  • Güney Amerika bölgesine ayrıcalıklı gezi programları oluşturabiliyoruz.
  • İş gezilerinize ufak dokunuşlar yaparak daha keyifli hale getiriyoruz.
  • Doğum günü, yıldönümü gibi kutlamalarınızı planlarken ince detaylara emek veriyor, tatilinizi unutulmaz kılıyoruz.
  • Çocuklarınızla gideceğiniz tatillerde, hangi bölge, hangi oteller uygundur biliyor ve ona uygun planlamalar yapıyoruz.